Unohtuiko salasana? Käyttäjä Salasana

Seuraava leiritoimikunnan kokous ti 21.11. Otaniemi - 9.11.

Seuraava leiritoimikunnan kokous on siis tiistaina 21.11. Jämeräntaival 10 H:ssa (Otaniami).

Edellisen kokouksen pöytäkirja on Tintillä puhtaaksikirjoiteuksessa, tulee piakkoin. Tässä kuitenjkin viime kokouksen tärkeimmöt asiat:

Leiritoimikuntaan kuuluvat:

• Mallu / TP (johto)
  • Sandra / Jd'A (johto)
  • Ile / TP (muonitus)
  • Nasu / TT (muonitus)
  • Elina / Jd'A ohjelma
  • Sorvi / TP huolto
  • Tintti / SuVe tiedotus
  • Peltsi / TP talous
  • Late / Laipa (Lauttasaaren Lainepartion edustaja)
  • / Tavastit (Tavastien edustaja) varmistunee lopullisesti vielä tänään

Leiritoimikuntaan kuuluu siis edustaja joka lippukunnasta, joten myös Laipan ja Tavastien kummitukset kuuluvat leiritoimikuntaan.

Keskustelua muonituksen tehokkaasta toiminnasta.

Leirivartiot n. kymmenen hengen kokoisia, muodostetaan lippukuntien luonnollisista vartioista (2 isoa / 3 pienempää yhdistyvät)

Keskusteltaessa leirin nimestä ja teemasta ihanteet nousivat esiin hyvänä teemana.

Kaikista lippukunnista tultava tarpeeksi johtajia osallistujamäärään nähden, vähintään 1 johtaja / 10 leiriläistä, osallistuttava myös suunnitteluun.

Leirin johtajat tekevät suunnitelman suunnittelun etenemisestä.

Leirin tuottaessa tappiota tappio jaetaan lippukunnittain, jakotavasta keskustelua. Oikeudenmukaisin jakotapa kai leirillä pestittöminä osallistuvien määrän mukaan (sudarit + vartiolaiset + pestittömät vaeltajat + pestittömät johtajat). Esim. lippukunnasta Y tulee 28 pestitöntä leiriläistä, yhteensä leirillä 200 pestitöntä leiriläistä, lippukunta maksaa28/200 = 14% leirin mahdollisesta tappiosta. Tappion jakotava hyväksyttävä lippukunnissa pian.Leiri budjetoidaan tavoitteena nollatulos. Ryhmä laskuttaa leiristä lippukuntia leirikokouksen päätöksen mukaisesti 80€ / leiriläinen, josta 10€ menee puskuriksi tappioiden välttämiseksi.

Leirin suunniteluviikonloppu on 8-10.12.2006 TP:n Öögalla, kaikki leirillä johtajina toimivat tervetulleita! Sandra johtaa uunnitteluviikonlopunPJ-lopputyönään.

Antti "Mallu" Malin
Leirinjohtaja